Clientul poate denunța unilateral contractul (achiziția online) fără penalități și fără a invoca un motiv anume în termen de 14 zile de la primirea produselor conform OUG 34/2014 – Ordonanță de Urgență Guvernamentală privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Rugăm clientul să ambaleze cu grijă obiectul pe care dorește să îl returneze, astfel încât acesta să fie bine protejat în timpul transportului. În caz contrar, NURIA va fi exonerat de orice responsabilitate, privind eventualele deteriorări. Clientul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor.
Produsul returnat online trebuie să fie însoțit de originalul sau copia dovezii de cumpărare – factură emisă de SC Seblero Enterprise SRL.
Dacă produsul returnat este deteriorat, fără elementele de siguranță (eticheta de identificare), fără documente sau are semne de utilizare, ne rezervăm dreptul de a refuză returul contravalorii produsului. Nu putem acceptă pentru retur produse care au fost purtate, modificate sau deteriorate.
Rambursarea se va efectua în maxim 14 zile din momentul în care produsele ajung la sediul SC Seblero Enterprise SRL.
Conform OUG 34/2014 – Ordonanță de Urgență Guvernamentală privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, în momentul în care clientul decide să returneze un produs, acesta trebuie să informeze în scris SC Seblero Enterprise SRL, pe adresa de email contact@nuria.ro, despre toate datele specifice returului și retragerii din contract. Pentru a ușura procedura de retur, NURIA pune la dispoziția clienților Formularul de Retragere care se transmite automat prin email. Formularul de retragere este un model, completarea lui este obligatorie, informațiile prevăzute în formular sunt necesare pentru corectă identificare a produselor și documentelor de livrare, precum și pentru emiterea documentelor de retur și restituirea contravalorii produselor. Pentru fiecare comandă, se acceptă un singur retur/schimb al produsului. De reținut e că NU acceptăm colete cu ramburs la retur.